דף הבית » מדיניות משלוחים והחזרות
מדיניות משלוחים והחזרות
משלוחים –
שיטת משלוח | זמן אספקה | עלות משלוח | עלות משלוח מעל ל-399 ש”ח |
שליח עד הבית | מוצרים ללא צורך בהתאמה אישית עד 5 ימי עסקים
מוצרים בהתאמה אישית עד 10 ימי עסקים | 35 ש”ח | חינם |
- ימי העסקים הם א’ עד ה’.
- ערבי חג, ימי שישי שבת וחגים אינם נחשבים לימי עסקים .
- ניתן לבצע הזמנה לכל יישובי הארץ , שימו לב כי ייתכן זמני אספקה ארוכים ליישובים מסויימים, חשוב לזכור שמדיניות האספקה משתנה, והוא תלוי בפעילות החברה ובתנאים האקטואליים בכל פרק זמן.
- עקב המצב לא תתאפשר התחייבות לזמן הגעה. אנו עושים את המירב שניתן.
- חברת השליחויות תיצור עמך קשר לספק לך עדכונים בזמן אמת אודות מיקום וזמני המשלוח, כך שתוכל להיות מודע לכל הפרטים בכל שלב של התהליך .
החזרות והחלפות –
- מוצרים בהתאמה אישית נועדו להתאים בצורה ייחודית לכל לקוח, ובגלל זאת אין אפשרות לבטל או לשנות את ההזמנה לאחר ביצוע ההזמנה ואישורה .
- לפי מדיניות החברה, לקוחות רשאים לבטל עסקה תוך 14 ימי עסקים מיום קבלת המוצר , ובמקרה זה יופעל מנגנון ביטול העסקה, כך שהלקוח יקבל החזר מלא בניקוי הוצאות משלוח ובהתאם לתנאי החברה. הלקוח יחוייב להחזיר את המוצר במצבו המקורי ובאריזתו המקורית כפי שקיבל.
- במקרה של ביטול עסקה והחזר כספי, הלקוח יוזן למערכת ההחזרות של החברה, ולאחר אישור קבלת המוצר בחזרה ובבדיקה שהוא במצבו המקורי, יתבצע החזר כספי לפי אמצעי התשלום המקורי ובהתאם למדיניות החברה .
- עלות דמי ביטול הינו 5% מהעסקה או 100 ש”ח ( הזול מביניהם ) .
- ההחלטה בנוגע להחזרת/החלפת המוצר נשארת בשיקול דעת החברה , לא נאפשר החלפה/החזרה על פריט שנעשה בו שימוש .
- החלפה ניתנת עד 7 ימי עסקים מקבלת המוצר , ובמבצעי סייל ישנה אפשרות להחליף מוצר עד 3 ימי עסקים מיום קבלת המוצר .
מוצר פגום-
- הלקוח ידבר עם שירות הלקוחות וידווח על הנזק תוך 48 שעות מרגע קבלת המשלוח .
- יש לצרף תמונות של המוצר הפגום .
- תינתן החלפה במידה ויש פגם בפריט, בתנאי שלא נעשה בו שימוש ובצירוף קבלה .
- החברה עשויה להציע תגמולים, הטבות או החלפה ללקוח .
בכל שאלה אנחנו כאן לשירותך !