דף הבית » מדיניות משלוחים והחזרות
מדיניות משלוחים והחזרות
משלוחים –
שיטת משלוח |
זמן אספקה |
עלות משלוח |
עלות משלוח מעל ל-499 ש”ח |
שליח עד הבית |
מוצרים ללא צורך בהתאמה אישית עד 5 ימי עסקים , בדרך כלל מגיע לפני ! מוצרים בהתאמה אישית / עבודת יד ( נרות מארזים וכו .. ) עד 10 ימי עסקים , בדרך כלל מגיע לפני ! |
35 ש”ח |
חינם |
- ימי העסקים הם א’ עד ה’.
- ערבי חג, ימי שישי שבת וחגים אינם נחשבים לימי עסקים .
- ניתן לבצע הזמנה לכל יישובי הארץ , שימו לב כי ייתכן זמני אספקה ארוכים ליישובים מסויימים, חשוב לזכור שמדיניות האספקה משתנה, והוא תלוי בפעילות החברה ובתנאים האקטואליים בכל פרק זמן.
- עקב המצב לא תתאפשר התחייבות לזמן הגעה. אנו עושים את המירב שניתן.
- חברת השליחויות תיצור עמך קשר לספק לך עדכונים בזמן אמת אודות מיקום וזמני המשלוח, כך שתוכל להיות מודע לכל הפרטים בכל שלב של התהליך .
החזרות וביטולים
• ניתן לבטל עסקה עד 14 ימים מקבלת המוצר בפועל או מקבלת מסמך העסקה (המאוחר מביניהם), בהתאם לחוק הגנת הצרכן.
• ביטול יתבצע בהודעה כתובה – בדוא”ל, WhatsApp, מסרון או טופס “צור קשר”.
• במקרה של ביטול עקב חרטה:
• דמי המשלוח ששולמו בעת ההזמנה לא יוחזרו.
• עלות ההחזרה תחול על הלקוח (באמצעות דואר, מסירה עצמאית לפתח־תקווה, או שליח מטעם האתר במקרים מסוימים, לרוב אנחנו לא מוציאים שליחים להחלפות ).
• החזרה באמצעות שליח מטעם האתר – עלות 35 ₪ לכל כיוון (סה”כ 70 ₪).
• במקרה של מוצר פגום, טעות בהזמנה או אי־אספקה – יינתן החזר מלא כולל דמי משלוח, ועלות ההחזרה תחול על מפעיל האתר.
• ההחזר יבוצע בתוך 7 ימי עסקים מרגע קבלת המוצר חזרה, ובאותו אמצעי תשלום שבו בוצעה העסקה.
החלפות (שירות נוסף)
• החלפות אינן חובה על פי חוק וניתנות כשירות נוסף ללקוח.
• ניתן לבצע החלפה עד 48 שעות ממועד קבלת המוצר ובמוצרי סייל עד 24 שעות ממועד קבלת המוצר.
• ההחלפה תתבצע רק כשהמוצר חדש, באריזתו המקורית, לא נעשה בו שימוש ובצירוף חשבונית רכישה.
• ההחלפה תתבצע אך ורק בנקודת השירות בפתח־תקווה, בתיאום מראש.
מוצרים שלא ניתנים להחזרה או להחלפה
• מוצרים שיוצרו או הותאמו אישית עבור הלקוח.
• מוצרים פסידים או טובין מתכלים.
• מוצרים המנויים בחריגי חוק הגנת הצרכן.